ورود |عضويت
جمعه 31 فروردین ماه 1403
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/09/02

بازدید از شرکت سبز دانه نقش جهان


این شرکت با برند GWR با ظرفیت ۳۷۵۰تن در سال و اشتغال ۷۰نفر در زمینه سورت و بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در حال فعالیت میباشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت،آقای مهندس بابایی مدیر جهادکشاورزی بهمراه خانم مهندس صفایی مسئول صنایع تبدیلی از شرکت سبزدانه نقش جهان واقع در ناحیه صنعتی ده سرخ بازدید کردند.

مهندس بابایی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ صادراتی خود را در کشور ارتقا دهیم گفت: اخیرا واحدهای سورت و بسته بندی در اصفهان تاسیس شده که شرکت های صارداتی برای موفقیت در صادرات خود باید با این واحدها تعامل داشته باشند و از آنها مشاوره بگیرند.

مهندس بابایی همچنین پیرامون ابلاغیه گمرک کشور مبنی بر اینکه میوه و تره بار از ۱۵ آبان تنها با بسته بندی استاندارد صادر می شود، اظهار داشت: ما مفتخریم که یکی از این نوع واحدهای صنعتی فعال در شهرستان مشغول به فعالیت می باشد و جهت حمایت از تولید و رفع موانع تا حد امکان تلاش خواهیم نمود تا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصادی به ویژه در این بخش و در این شهرستان باشیم.

خانم مهندس صفایی با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۱۰۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی در کشور، حدود ۳۰ میلیون تن آن معادل (۳۰ درصد) به ضایعات بخش کشاورزی تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: با ایجاد ترمینال های سورت و بسته بندی حداقل حدود ۸ درصد این ضایعات در بخش کشاورزی کاهش خواهد یافت.

این شرکت با برند GWR با ظرفیت ۳۷۵۰تن در سال و اشتغال ۷۰نفر در زمینه سورت و بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در حال فعالیت میباشد

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
  كاربران بر خط
عضويت عضويت:
Latest New User آخرين: k-fotuhi
New Today ورودي امروز: 1
New Yesterday ورودي ديروز: 0
Overall Users در مجموع : 505

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 237
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 237

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3438286
Visitors بازديد هاي امروز: 490
Visitors بازديد هاي ديروز: 2437

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا